Recent twitter entries...

Secondhand Serenade, Your Call

Lyrics.





Waiting for your call, I'm sick, call I'm angry
call I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing


In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat,
Just like when we would meetLike when we would meet

Chorus
Cause I was born to tell you I love you
And I am torn to do what I have to,
to make you mineStay with me tonight

Stripped and polished, I am new, I am fresh
I am feeling so ambitious, you and me, flesh to flesh
Cause every breath that you will take
when you are sitting next to me
will bring life into my deepest hopes, What's your fantasy?
(What's your, what's your, what's your...)


Back to Chorus


And I'm tired of being all alone
And this solitary moment makes me want to come back home


(repeat 4x)


Back Chorus 2x



Translation.


Menunggu teleponmu, aku muak, aku marah
Aku sangat ingin mendengar suaramu
Mendengarkan lagu yang dulu kita nyanyikan


Di dalam mobil, apakah kau ingat
Kupu-kupu, awal musim panas
Semua terulang, seperti saat dulu kita bertemu
Seperti saat dulu kita bertemu


Karena aku dilahirkan untuk bilang aku mencintaimu
Dan aku tersiksa melakukan apa yang harus kulakukan,
untuk menjadikanmu milikku
Tinggallah bersamaku malam ini


Telanjang dan bersih, aku baru, aku segar
Aku merasa sangat berambisi, kau dan aku, tubuh kita
Karena tiap nafas yang akan kau hirup
Saat kau duduk di sisiku
Akan membawa hidup ke harapan terdalamku, apakah fantasimu?

Dan aku lelah sendirian

Dan saat-saat sendiri ini membuatku ingin pulang



Comments (0)

Posting Komentar

isikan cuapcuap-mu disini ^^

Diberdayakan oleh Blogger.

me in Twitter

me in Instagram

Instagram

Pengikut